Jeg har arbeidet i det skjulte…

Min kjære hadde bursdag i går, da måtte det jo bli en del hemmelighetskremmerier i forkant;)

Noe var kjøpt, andre ting var hjemmelaget.
pakke

Kort ble det selvsagt også.
(den svarte striplalinja rundt kortet ser ut som den er tegnet med penn. Men her er hullene stukket ett og ett, og så er det sydd med bjørnetråd!)
kort

I pakken lå det en Porsgrunn-kopp som jeg hadde dekorert med navn og dragemotiv.
Til å har med på jobben.
kopp

I tillegg har jeg strikket som en jetmotor!
Skjerf og lue ville jeg lage, men prøvde å strikke mens sambo var på jobb.
Så dermed var det bare å kaste seg på pinnene når han forlot huset.
*Puh for et stress*

skjerf21
Skjerfet var ribbestrikk med en rille mellom hver andre omg.
Lua var kun ribbestrikk.
Begge deler ble strikket i Smart Tweed-garn

skjerfoglue

Kake ble det selvsagt også.
Marsipankake, som er sambos favoritt:)
kake

Sitat fra min kjære akkurat nå:
«bursdagsgavene var kjempefine, og jeg er veldig godt fornøyd. Og god og varm»

Dette innlegget ble publisert i Annen hobby, Kort, Strikking. Bokmerk permalenken.

5 svar til Jeg har arbeidet i det skjulte…

  1. Hobbyugla sier:

    Fin gave og marsipankake er jo godt da 🙂
    Ha ei fin helg

  2. Dei beste pakkane er dei som ein har laga sjølv 🙂

  3. Hege sier:

    Synes kortet ble kjempefint. Du sa hullene er stukket ut ett og ett, har du brukt det der greiene du kjøpte tidligere i høst til det? Husker aldri hva det heter, men du skjønner sikkert hva jeg mener. Har ennå ikke gått til innkjøp av det her. Og hva er Bjørnetråd?

  4. Annie sier:

    Hege: jepp, jeg har brukt de prege platene jeg kjøpte.
    Bjørnetråd er veldig tykk sytrå som er umulig å slite. Kan brukes på feks skinn og til å sy såler på tova tøfler.

  5. amylin sier:

    Så flott gave! Ha en god helg!

Legg igjen en kommentar

