Det er jul…

På lille julaften lå det en flott heklaklut i kalenderen min.
Gjett om jeg ble glad? -det er så moro med hjemmelagede ting:)
På julaften lå det et skrapelodd. -Spennende!

gave231
Da var alle pakkene på kalenderen åpnet og eska er tom.
Jeg har kost meg kjempemye med denne.
Det har vært spennnende helt fra vi fikk vite  kalenderbyttevennen vår, og nå frem til siste pakke.
I begynnelsen så var det jo spennende å finne gaver og ordne.
Da jeg hadde sendt den var det både spennende og litt skumelt.
Ville Anlen like pakkene?!
Har vært moro å åpne en pakke hver dag, og jeg har fått så masse flott.
Tusen takk Anlen🙂
Og så må jeg nesten si takk igjen til Briti som ordnet med dette kalenderbyttet:)

I går var det selveste julaften.
Jeg fikk så mye fint!
Tusen takk alle sammen.
Under treet lå det mye flott.
Kan jo ikke vise frem det hele, men vil vise litt «hobbyrelaterte» ting.
hobbygave

  • Ark
  • Pynt til kort
  • Garn (som jeg ikke har prøvd før… -her lukter det kosetøfler til meg selv:) )
  • Oppbevaringsmappe (en smart liten sak, som jeg ikke hadde fra før. Den var forøvrig fylt med alt mulig slags goodis!)
  • Søte katteklistremerker

klistremerkegave1

Noe hjemmelaget også:)

  • strikkede sokker

sokkegave

  • Armbånd, smykke og ørepynt

perlegave

  • Skjell som det var støpt lys i, laget av tanteungen min på 9. Fine:)

lysgave

Fra min kjære var det en stor og tung gave.
Under masse papp og annet lureri lå det en liten og kompakt gave.
Jeg fattet ingen ting.
Under papiret var det noe jeg hadde ønsket meg veeeldig
ipod
JiPpI– nå blir det lydbok til strikketøyet:)

Til dere som titter innom her,
vil jeg ønske fine juledager!

Dette innlegget ble publisert i Kalenderbytte. Bokmerk permalenken.

5 svar til Det er jul…

  1. Anlen sier:

    Tusen takk for alle dei flotte gåvene eg har fått! God jul vidare:)

    Eg sit her og lurer på kva som skjedde med den siste pakken din, for eg syns å hugse at eg planla å ha meir i den… Men eg må vel ha surra litt. Jaja, det er bra du fekk litt andre gåver den 24. !

  2. Hege sier:

    Kjekkt å se at du ble så fornøyd med bruke opp gave som du ønsket deg:) Håper du kan lage mye fint av den, samt det i mappa.. og kose deg med te’en mens du holder på.
    Mappa er genial ja, syntes jeg også. Dem har noen som er hakket lengre også, mer avlang. Dem er veldig kjekk til papir-rester som kan brukes til noe.

    Ønsker deg en flott romjul:)

  3. turvid sier:

    Godt nytt år!

  4. Lene H sier:

    Grattis med ny iPod! Heldig du! En fortsatt god romjul til deg og dine 🙂

  5. sipusa sier:

    mmm…..blir mer og mer fristet til å bli med på en evt neste runde med julekalender venn altså:-D

    Høres kjempemorsomt og spennende ut:-D

    og så flott å få hjemmelagede julegaver da!

Legg igjen en kommentar

