21. & 22. desember

I går lå det en herlig juleblanding i kalenderen min, samt ideèr til hvordan man får deilige julelukt i huset.
Har tenkt jeg skulle lag en slik blanding, men har ikke kommet meg så langt.

Juleblandingen inneholdt kanel, nellikspiker og no annet krydder (litt usikker på hva. Først hadde jeg lyst til å si koriander, men de var kanskje litt små for det?!)
Vet ikke om det er hjemmelaget duft eller? -Men nå lukter det i alle fall herlig jul her:)

gave211
I dagens pakke lå et nøste med Lanett, og det hadde en herlig blå farge.
Akkurat etter min smak:)

gave22

Nå er det jammen ikke mange dagen igjen til jul.
Skal lage en ostekake i kveld som jeg skal ha med på julebesøk i morgen:)

Dette innlegget ble publisert i Kalenderbytte. Bokmerk permalenken.

Ett svar til 21. & 22. desember

  1. Anlen sier:

    Det er anisfrø:) Tusen takk for alle dei herlige gåvene eg har fått hittil! I dag fekk eg perler og diverse, og vart inspirert av det. Måtte undertrykke inspirasjone til fordel for husvask… Det skal nok ordne seg etterkvart!! Har ikkje rukke å blogge i dag;)

Legg igjen en kommentar

