17. desember

I dag fant jeg karameller og oppskrift i kalenderen min.
Karamellene forsvant på mystisk vis!
-hm… *slafs kans*
Oppskriften tok jeg like godt fatt på med en gang.
Jeg elsker pai, og hadde ingen planer for hva vi skulle ha til middag.
Så da ble det spekemat-pai.
Her er beviset:
gave171
Takk for gaven Anlen. Både godisen og paien smakte nydelig-godt:)

I dag har vi pynta litt og tatt inn treet.
Egentlig alt for tidlig. Er vant med at dette gjøres lille julaften eller til nød dagen før.
Men nå resier snart min kjær hjem, så da måtte vi pynte litt før han dro.
Så når treet er inne, pynten på plass, pakkene i papiret og kakene i boksen…
-ja, da er det vel bare å lene seg til bake og nyte sLaRaFfeN-LivEt
slaraffenliv

Dette innlegget ble publisert i Kalenderbytte. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

