14., 15. og 16. desember

I dag og forleden fikk jeg et nøste til med grønn Mor Åse ullgarn.
Så nå har jeg tre, og da kan det jo bli ett helt prosjekt ut av det:)

I går var det god kaffe og oppskrift på perlesnitter.

gave
Moro med kalender:)
Noe av det første jeg gjøre om morgenen er å åpne kalenderen.
Og når det er noe godt inni pakken, er det kos å sette seg ned for å smake litt;)
Så sånn kaffe forsvinner på mYsTIfIstISk vis…

Må bevise at jeg har NoEn prosjekter på gang.
rosatoffel
Disse er strikket i Vestlandsgarn og skal være en julegave.
Synes de ble veldig fine med turkise blomster mot det rosa.
Ellers er det raggsokker og heklede tøfler som ligger i strikkekurven.

Nå nærmer det seg jul.
Man vet det er jul når man finner granbar i senga.
Det er da det er skikkelig jul, eller kanskje langt ut i jula!
Men man vet også at det snart er jul når man har stukket seg så til de grader på fingeren.
Det ble jeg minnet på da jeg laget dekorasjon til ytterdøra i går.
deko1
Det ble også en til foreldrene mine og en til å sette på kirkegården.

Så har jeg begynt med dekorering av  likørflaskene.
De skal få lapper om litt.
Har brukt papirsnor på en og naturbast på den andre.
Tenkte jeg måtte bruke litt naturmaterialer.
Passer liksom, ettersom det er bær i.
flasker

Dette innlegget ble publisert i Kalenderbytte, Strikking. Bokmerk permalenken.

3 svar til 14., 15. og 16. desember

  1. Anlen sier:

    Så stilig det vert med eigne drikkevarer på sjølvdekorerte glas!

    Dessuten kan eg no avsløre at det vert ikkje meir Mor Aase i kalenderen, berre så du veit det;)

  2. Annie sier:

    jeg håper de blir bra når det kommer etikett på:)

    150gram Mor Åse skulle være nok til noe fint. Tova tøfler feks:)

  3. Kari Ann sier:

    Hei 😃 skulle gjerne hatt oppskrift på Perlesnitter, deler du den med meg??

Legg igjen en kommentar

