11. 12. & 13. desember

Det har vært litt stille her de siste dagene, for her har det gått litt fort i svingene!

11. fikk jeg nydelige knapper i kalenderen.
Disse tror jeg blir gjemt til et spesielt prosjekt, for de var så fine:)

gave11

I går var det god te, oppskrift på Lussekatter og en bitteliten søt boks med appelsinmarmelade.
Mmm…
gave12

Da jeg åpnet dagens gave, lo min kjære og mente at dette var et hint.
I pakken lå det nemlig ett nøste med grønn Mor Åse Ullgarn.
For en stund siden kjøpte jeg masse slikt garn, det skulle brukes til julestrømpe.
Sambo har flere ganger hintet kraftig om at han ikke har sett noe til strømpen,
så han mente at nå var det på tide at jeg begynte på den.
Jeg har kjøpt en del nøster, trorderfor det blir  en del rester av det.
Da blir nok dette nøste flott å legge sammen med det som måtte bli igjen!
gave13
Tusen takk Anlen🙂

Dette innlegget ble publisert i Kalenderbytte. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

