7.& 8. desember

gave7 I går var jeg så heldig å få julemusikk i kalenderen.
Så i går ettermiddag satte jeg meg ned for å lage mer juletrepynt, mens jeg drakk te og lytte til julesanger.
Fikk skikkelig julestemning.
Og litt fikk jeg gjort:)

juletrepyntjuletrepynt2

Da jeg åpnet kalenderen i dag, fant jeg denne innenfor papiret

gave8
Ei hespe med PT2 i herlig lillafarge.
Jeg har ikke helt bestemt meg for hva jeg skal lage av den, men det første som falt meg inn da jeg så fargen var: «Dette vil jeg strikke votter av».
Synes jeg er heldig som har fått så mye flott i kalenderen:)

Dette innlegget ble publisert i Kalenderbytte. Bokmerk permalenken.

2 svar til 7.& 8. desember

  1. Hobbyugla sier:

    Utrolig søte julehjerter.

  2. Anlen sier:

    Dette er ein fantastisk advent:) Eg kosar meg med å opne pakkane frå deg, og syns det er spennende å følge med på deg også;)

    Flotte hjerte!

    Og eg trur gjerne at lilla vottar hadde blitt stilig!

Legg igjen en kommentar

