6. desember

gave6

En rull med søtt barnemotiv og en sjokolade-kaffe var dagens kalendergave.
Først tenkte jeg at denne rullen var fin på kort.
Men så slo tanken meg på at jeg kanskje kunne lage små barnebilder av den.
Klistre motivet på små lerret feks.
Sjokoladekaffe er min favoritt blandt disse latteposene.
Ryggen har slått seg vrang og vi skal på julebord i kveld.
Meget dårlig kombinasjon!
Men nå sitter jeg med ryggen på varmepute og sjokokaffe i koppen:)
Takk Anlen:)

Dette innlegget ble publisert i Kalenderbytte. Bokmerk permalenken.

2 svar til 6. desember

  1. Anlen sier:

    Heisann:) Takk for ull og nål og alt det andre! Eg vart så nysgjerrig på kvar du handlar slik ull, eg? Eg trur ikkje eg har sett slik før, så då må eg sikkert på nett for å få tak i meir…

  2. didle sier:

    Anlen: den du fikk i pakken er fra jarbo. Den er kjøpt på en garnbutikk som fører Jarbo garn.
    Ellers har panduro noe som heter regnbueull, den er også slik melert:)

Legg igjen en kommentar

