4. desember

gave4
I adventskalenderen fra Anlen, lå det i dag en spennende oppskrift på Pariserboller.
Jeg tror aldri jeg er smakt det… eller?
Er det slik som de små som man finner i fryseren på butikken, sånne med vaniljekrem inni?
Det ser i alle fall veldig godt ut:) Og kanskje ikke så vanskelig å lage.
Oppskriften er allerede limt inn i bakeboka mi.
I tillegg lå det nydelig bånd i pakken.
Dette kommer garantert til å bli tatt i bruk utpå nyåret.
Har plan om å krangle litt med symaskina da, og kanskje bli litt mer venn med henne.
Ja, for det er en henne. Hun heter Emma, helt sant, står på maskina.

Ettersom strikkekafeèn ble avlyst i dag, tok jeg en tur på Narvesen.
Der sto yndlingsbladet mitt i hylla.
Og sjekk alt det fine som var med.
goodis
Masse perler og smykketilbehør, bånd, chipboards og julesjablong:)

Nå har jeg trukket meg en stor kopp med te. Helt nye te-sort:)
Så da slenger jeg føttene opp i sofaen og koser meg med te og blad.
Ha en fin kveld!

Dette innlegget ble publisert i Kalenderbytte. Bokmerk permalenken.

5 svar til 4. desember

  1. Anlen sier:

    Oppskrifta er nok ikkje av dei vanskelegaste, sidan eg har henta den frå skulekjøkkenet:) Og gode er dei! Det er bollar med vaniljekrem i, ja…

    Så lurt med nålefiltings-nål til meg!! Tusen takk!

  2. Frøydis sier:

    Ingen strikkekafé i dag? Da var det jo bra at jeg ikke stresset fra korøvelsen for å få med meg litt strikkekafé.

  3. didle sier:

    Anlen; ja, de så både lette og gode ut:)

    Frøydis; nei, var pga sykdom. Hadde tenkt å sende deg en sms, men tenkte at du kanskje sang av full hals, nå tett før julekonsert.

  4. Frøydis sier:

    Sang ja, det ble nesten litt mye for slitne meg i dag. Idunn har funnet ut at det er morsomt å være våken om natta, og det er ikke morsomt når man må tidlig opp..

    Hvordan går det med lille Magdapusen?

  5. Hege sier:

    Av og til lurer jeg på hvorfor de putter så forskjellige ting i disse bladene. Du kom heldigere ut enn meg ser det ut som, jeg hadde nemmelig også invistert i bladet, men ikke åpnet ennå når du postet dette bildet. Jeg fikk ikke perler og bånd:(

Legg igjen en kommentar

