3. desember

Jeg blir helt overveldet:)
Så flott kalender!

I dag fant jeg en flott Gull- Kalligrafitusj.
Prøvde den litt på et julekort.
gave3
Flott tusj å skrive med.

På ungdomsskolen lærte vi kalligrafi i tegnetimene.
Læreren min mente det var vanskelig for meg ettersom jeg er venstrehendt.
Men jeg forbaska meg på at DET skulle jeg klare.
Så en gang i tiden kunne jeg skrive kalligrafi, jeg hadde til og med skikkelige penner og blekkhus.
Men nå ser det ut til at jeg må øve meg litt for å få rett stilling på tusjen!

… så i skrivende øyeblikk tenker jeg at det hadde vært moro og ta opp igjen gamle interesser.

Dette innlegget ble publisert i Kalenderbytte. Bokmerk permalenken.

2 svar til 3. desember

  1. Hege sier:

    Så fine gaver du får:)

  2. didle sier:

    ja, ikke sant:)
    Jeg er kjempeglad, Anlen har vært så snill:)

Legg igjen en kommentar

