2.desember

…-like spennende var det med kalenderpakke i dag også:)
Kalendervennen min, Anlen, hadde pakket inn en pakke med små søte juleklistremerker.
Disse kommer garantert til å bli brukt i løpet av de nærmeste dagene.

Noen blir kanskje klistret på konvolutter og gaver pakket i gråpapir.
Eller kanskje jeg skal lage noen små pakkelapper av papiret jeg fikk i går, og pynte med disse.
gave21
Passet fint med klistremerker i dag, for jeg er i pakkemodus.
Tenkte jeg skulle gjøre litt i huset hver dag, frem til jul.
Men i dag har jeg vært litt lat:) -husarbeidet har fått pause.
Og jeg har pakket inn noen gaver, skrevet litt jule kort, og dulla med småting.

Dette innlegget ble publisert i Kalenderbytte. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

