1.desember

I dag var det moro å stå opp:)
Var spennende å se hva som skjulte seg under papiret på gave nr 1, fra Anlen.
Der lå det et kjempeflott brevsett, ark og konvolutter.
Så ut som håndlaget papir/naturpapir
Tror at noen av arkene kommer til å bli brukt også til kortlaging.
Naturpapir er så flott å lage enkle kort med.
Tusen takk!

gave1

I tillegg var jeg så heldig å få en overraskelse i posten på Lørdag.
Ei venninne hadde sendt meg en flax-kalender, så nå er jeg så heldig å ha to kalendere:)

Vanligvis pleier jeg ikke å stresse med rundvask til jul.
Synes det er litt opp-ned å vaske rundt når sola har forsvunnet under horisonten, og den mørkeste tida kommer. Tar heller en vask i skap og skuffer når det trenges. Er litt mer skøy (?) å vaske litt nå og da, enn alt på en gang!
Men i dag fikk skuffene på kjøkkenet smake en runde med klut og såpevann.

Dette innlegget ble publisert i Kalenderbytte. Bokmerk permalenken.

4 svar til 1.desember

  1. Storesøster sier:

    Heldig som har 2 adventskalendre :o)
    Når det gjelder julevasken – husk inni glassskapet! Vil ha blanke fine glass å drikke Foot of Africa i til jul! :o)

  2. Hege sier:

    Du er heldig du, som har 24 herlige pakker liggende å vente på deg..en for hver dag.. Jeg kjenner jeg er like spent som deg på hva som er inni.. hihi.. Så jeg kommer nok til å poppe innom bloggen hver dag nå av ren nysgjerrighet;)
    Kos deg i adventstida:)

    Klem

  3. Anlen sier:

    Eg kosar meg også med å opne pakkar frå deg!! Dette kjem til å bli ein herlig desember;) Og tenk at du er så flink at du vaskar også…. Jaja, eg burde vel….

  4. didle sier:

    Storesøster: -haha, jeg har ikke glasskap! Så heldig er jeg…
    -Men tar gjerne ett glass med Foot of Africa og du har med;) Ikke å få tak i her.

Legg igjen en kommentar

