Det er ikke lenge til advent

Og som jeg nevnte tidligere så har jeg meldt meg på kalenderbytte.
Det var Briti som kom på denne lure ideèn.
Vi har fått utdelt en venn, og til denne vennen skal vi lage 24 gaver.
Vi skulle prøve å holde oss innefor 240 kr.
Det er ikke mye når man begynner å se på hva gjennomsnittsgaven kan koste.
Men det gikk da sånn ca:)
Det har vært kjempemoro å finne små gaver.
Har kost meg veldig med denne utfordringen.
Pakken min ble for noen dager siden sendt til Anlen, og jeg er litt nervøs og spendt på om hun liker gavene.
I går kom denne herligheten i posten til meg

kalendergaver
Anlen har laget en kjempesøt kalender.
Jeg gleder meg som en unge til 1. desember:)

Fant så søte glassperler på Strikkebua, så da måtte jeg nesten lag noen jule-maskemarkører.
Blir litt skøy å ha en moro nisse på strikketøyet… eller en polkastav.
julemarkor

Forrige søndag var jeg med på et lite juleverksted.
Det var kjempekoselig:)
Kan ikke skryte på meg at jeg var så veldig effektiv.
Men det er jo moro å se hva andre lager, skravle og drikke te.
Ett par små juletrepynter ble produsert av meg.
juletrepynt
Selv om de var små tok det litt tid.
Men søte ble de, så jeg lager nok mange fler:)

Mmm… gleder meg til jul!
julefat
-hva annet kan man si?!

Dette innlegget ble publisert i Kalenderbytte, Perler. Bokmerk permalenken.

2 svar til Det er ikke lenge til advent

  1. AnnetteK sier:

    Nesten så jeg kjenner lukten av jul nå.
    Spennende med julekalender da.
    Flotte juleting du har laget.
    Ønsker deg en flott og kreativ førjulstid.

  2. Anlen sier:

    Det er ikkje berre du som er spent på om innhaldet vil falle i smak;)

    Det vert i alle fall veldig spennende å opne pakke kvar dag! Eg går nesten i barndommen av forventning…

Legg igjen en kommentar

