3 ting er ferdig…

-men de kan jeg jo ikke vise her nå.
Hemmelig til jul:)

Så da får jeg vise frem noe annet.
Forleden fikk jeg pakke fra min snille søster.
Hun hadde heklet meg fine rosa tøfler, med søte katteknapper.
kattetoffel
Og inni tøflene lå det en masse clearstamps.
De var så søte:)
gavestempel

Sist lørdag var jeg på loppemarked.
Til å begynne med fant jeg ikke noe, men etter en nærmere titt var det mye fint.
Fant denne til hobbyrommet
loppisfunn
Den var litt slitt, men det er egentlig bare sjarmerende.
Fant også et bitte lite bord i samme stil.
Det var veldig mye glass og dekketøy på loppemarkede.
Så mye at jeg først egentlig ikke orket å kikke på det.
Til slutt tok jeg mot til meg, og det angret jeg ikke på.
Fant meg både 6 små skåler og et nostalgisk fat, som vekker mange minner.
I tillegg dukket 6 slike opp
loppisfunn2
Alt i alt ble det mye for en liten penge, til et godt formål:)

Apropo mye til lite penger.
Og noe til mange penger!
mYsTifiStisK vis havnet dette i posen min i løpet av gårdagen og i dag.
shopping2
Garn, hobbypakker, ark, duppeditter og diverse saker til julepynt.
Og så disse pregebrettene da
pregesjablon
Hadde sett slike men aldri prøvd, så jeg måtte bare ha.
Prøvde dem så vidt tidligere i dag.
Tunga må være beint i munnen, men fint blir det:)

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

2 svar til 3 ting er ferdig…

  1. Hege sier:

    Så mye fint da:)
    Sånn duppeditt du posta nederst har jeg gått å sett på også, litt nysgjerrig men ikke tatt meg råd til å gå til innkjøp ennå.
    Det er jo alltid like kjekkt at det dukker en hobbypakke i posten, selv om det koster litt i innkjøp får man jo myyye fint ut av det som regel!

    kos deg med julegaveproduksjon og hobbygleder forøvrig:)

  2. didle sier:

    jeg gleder meg til å prøve de pregeplatene skikkelig.
    Jeg tror også jeg får ganske mye utav det hele. Har tenkt å mikse og trikse pakkene sammen:)

Legg igjen en kommentar

