Klin i vei;)

slappfisk

Jeg har vært lat på hobbyfronten, veldig lat.
Har mest lekt meg med kameraet…
host1

Tipper det blir temmelig stille her i ukene fremover.
Julegavene må produseres, og de kan jeg jo ikke vise her…
-for det er vet vel noen som er innom å sniker;)
Men et par grytlapper har det blitt.
Oppskriften er hentet fra garnstudio
garnstudiogrytlapp1

I det siste har det blitt mye hobbyshopping:)
Streng av ulike slag, garn, julepynt og litt til.
Fant 3 hobbybøker som var satt ned 70%
KLIpP Og kLIN
Hm…
– tror det blir dårlig med kortlaging om man skal følge oppfordringen i tittelen! 😉
klippogklin2


litenlanglue2
Må vise frem «min lille langlue».
Hadde lyst på ei baggy lue, men som satt godt på ørene.
Etter å ha tittet på utallige oppskrifter fant jeg ut at det var like godt å «dikte» litt selv.
Den ble akkurat slik jeg ville har den:)
Har ikke satt på noe dill og pynt.
Fant ut at jeg heller kan sette på ei nål, så kan ting byttes ut etter humør.
Den hekla blomste som er på bilde kan jeg ikke ta æren for.
Den er det ei snille vennine som har laga til meg:)
-Heldige meg!

Dette innlegget ble publisert i Hekling, Strikking. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

