Sukkertøy-mandag

Jeg har kjøpt godis. Kanskje litt seigtygd, men god på pinnene:)

Var en tur i sentrum sammen med mamma i dag, og da kom vi over garn på halv pris.
På mystisk vis fant 15 nøster ut at de skulle være med meg hjem.
I tillegg ble det et julehefte og 2 nøster kitten mohair.

Og mens noen har det gøy med garn, kan andre ha meget stor glede av en papirpose!
Her er det full jaktmodus!

Fikk endelig ferdig sokkene i dag.
Kan ikke huske sist jeg strevde så mye med et par enkle sokker.
Vrangbord og vrist er strikket i 4-tåders Regia, mens sålen er strikket i Sisu.
Det tynne garnet var vel årsaken til at jeg strevde såpass.
Hva enn jeg gjorde ble det hull og store masker.
Jeg er så glad i dette sokkemønsteret, men tror jeg holder meg til litt tykkere garn i fremtiden.
Men sånn alt i alt ble jeg fornøyd med resultatet.

Så da er det vel lov til å legge opp noe nytt?

Dette innlegget ble publisert i Strikking og merket med , . Bokmerk permalenken.

4 svar til Sukkertøy-mandag

  1. Frøydis sier:

    Nå kan du legge opp til noe nytt ja. 🙂
    De sokkene så ordentlig gode ut. Og Magdapus er bare så skjønn!!
    Så det ble mer garn på deg også ja? 😀

  2. didle sier:

    jeg greide bare ikke å motstå…
    snart er jeg ferdig meg ett prosjekt til:) Fellinga på sjalet, men kanskje jeg gjemmer det til strikkekafeen:/

  3. turvid sier:

    Lekre sokker!

  4. irene-w sier:

    De sokkene var fiiiiine!

Legg igjen en kommentar

