Kosesøndag

SolveigB kom med oppfordringen «En søndag i Bilder».
Jeg synes det var så moro med den forrige oppfordringen, så jeg biter på i dag også:)

Dagen i dag har vært rolig.
Tok først en tur innom mine foreldre, skravle og drakke ett noen «liter» kaffe.
Siden tok jeg meg en liten kjøretur ( Å Lode sæ en runde, som vi sier!)

Stille og rolig ute, men desverre måtte sola gi tapt for regnskyene.

På vei hjem bare måtte jeg innom Narvesen og titte i bladhylla.
Og gjett om jeg fant noe ja?
Paper Craft og Crafts bare rope på meg fra hylla. Og sistnevte er mitt favoritt magasin når det kommer til hobby:) Skal kose meg med disse i ettermiddag.

I ett av bladene var det duSiNviS med slike pappmerker som man kan pynte kort med.
Var jammen mye å hente for pengene her:)

Faktisk så mye at jeg mistet helt oversikten.
Denne karen her ble først oversett, men dukket opp på bordet da alt var ryddet vekk.
sØt!

På strikkefronten strever jeg med et par sokker.
Har fått såle på en, så da er det bare en igjen!
Men en ting er sikkert og vist; jeg kommer ikke til å strikke disse i så tynt garn flere ganger.
Snakk om hull, sKjeVT og SkAkKT

Om litt skal jeg hente min kjære på flyplassen, han har vært borte i helga.
Deretter drar vi på konsert med LaRs BreMnEs
-gleder meg!
Har sniklyttet litt på den nye plata (kjære hadde lytteeksemplar på jobben).
Den slippes i morgen, men blir solgt på konserten i kveld.
Har allerede klart å fått en sang godt festet i hodet.

Men først litt titting i bladene.
Passer fint med litt juleideer.
Jeg har nemmelig meldt meg på jule kalenderen som briti har satt i gang på Hobbyboden.
Har sånn småtte begynt å klekke ut små ideèr, men det kan jeg ikke skrive noe mer om, for det er hEmMeLiG!

Det var min dag…
Hva mer kan ei jente ønske seg på en søndag?!

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

7 svar til Kosesøndag

  1. solveigb sier:

    Jeg synes du gjorde ett røverkjøp med det bladet, utrolig mange flotte figurer der.

    Håper dere hadde det fint på konsert.

  2. marie sier:

    Kjekt å se hva du har gjort.

    Ha fortsatt en fin søndag!

  3. Hege sier:

    Må nok ta en tur innom Narvesen jeg også ser jeg, var utrolig mye lekkert der:) Kjøpte noen slike blad tidligere i år, og der var det også mye fint som kunne tegnes av eller klippes ut..
    Skal innom Panduro på onsdag, redd for at det går noen penger. Var innom hobby butikken her i går, og endte opp med embossing utstyr.. blir spennende å prøve!

    Kos deg på konsert:)

  4. Madevik sier:

    Det ser ut som du har haft en koselig dag, ja! 🙂

  5. Brit sier:

    Takk for titten for søndagen din , og som deg gleder jeg meg jo enormt til egen julekalender i år. Arti å se at du allerede har begynnt å klegge ut planer.
    Klem fra briti

  6. Kantalopa sier:

    God kveld!

    Var det koselig på konserten?

    Vi sitter her og hører på den nye CDen nå! Men jeg må høre gjennom den et par ganger til før jeg vet hva jeg synes om den.

  7. turvid sier:

    Koselige søndagsbilder!

Legg igjen en kommentar

