Min Lørdag

Malin kom med en utfordring på Hobbyboden.
Hun hadde lyst til å se andres Lørdag i bilder.
Moro oppfordring synes jeg.

Jeg skal i kveld prøve å få strikket litt mer på BriS-voTteNe mine.
Ikke lenge til de er ferdig!

I kveld kommer min storebror for å spise middag.
Da står det piZzA på menyen

I ettermiddag har jeg stupt inn i en gammel skoleperm.
Det var en perm om øya jeg bor på.
Som dere ser er fisKeRi ei viktig næring her.

Gamle bArnEtEGningEr er også moro. Her går det ikke akkurat i nødnr ala 113.

Været i dag er ikke til å skryte av.
Da jeg tok bildet var det er rolig øyeblikk.
5 minutter etterpå åpnet himmelen alle sluser og regnet pisket ned.
Sikkelig innevær med andre ord.
Utenfor huset er det ikke bare en liten sØlEpYtT


Og mens vi sitter inne å koser oss, har Magdapus trosset høstværet og dratt ut på vift.
Bare godbit ballen ligger igjen på gulvet.

Ønske alle som er innom ei flott helg:)

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

7 svar til Min Lørdag

  1. Ruth@ sier:

    hei på deg da har jeg vært innom deg en lørdags kveld…kos deg med pizza….

  2. Malin sier:

    Ser ut til at det blir hot pizza hos dere i kveld:-) Ha en fin kveld!

  3. amylin sier:

    Brisvottene blir fine! Ha en fortsatt god lørdag og kos deg med pizza.

  4. Brit sier:

    Artig serie. Fin barnetegning fra gamle tider. Morro å finne igjen 🙂 Ha en fortsatt god lørdag

  5. torill sier:

    joda dette var en morsomme utfordring, men det gikk litt fort i svingene fra utfordringen ble tatt til den var ferdig blogga. Kunne jo hatt med DET vaskerommet som er superduper rotete etter en ferietur til danmark nå i høstferien..Og pusene som ligger å okkuperer hver sin stol, 3 av dem i alt. Pizzaen var knallgod med Mye hvitløk

    ha en forsatt fine søndag.

  6. gud75 sier:

    Hei hei..tusen takk for besøket i bloggen min.
    jepp jeg er glad for at det er vann i springen 🙂 og nå er det bare en uke igjen så er de leveringsklare 🙂 så da blir det litt mere tid til de voksne hundene..synes jeg har hatt litt liten tid til dem nå i det siste..
    godt å ha fri noen dager nå 🙂 og vite at det er to helger fri før det er arbeidshelg igjen..
    du får ha en fortsatt fin søndag 🙂

  7. Tilbaketråkk: Kosesøndag « HOBBYHÅNDEN

Legg igjen en kommentar

