pLUtSeLiG…

Har sett så mange fine julestrømper rundt om kring på nettet.
Og nå har jeg veldig lyst til å lage en… eller et par kanskje?
Jeg var innom Rema i ettermiddag for å kjøpe garn til denne ene julestrømpen.
Men helt pLUtSeLig hadde jeg kjøpt en hel pose med garn… –tYPisK!

Så nå ser det ut til at det må bli noen julestrømper!

I går lagde jeg meg klokke.
Har hatt selve uret liggende en stund, men har ikke blitt helt enig med meg selv om hvordan jeg vil ha det.
Egentlig tenkte jeg bare å lage en enkel lenke med to perlerader.
Men resultatet ble noe ganske annet.

Perlemorsperler, ferskvannsperler, glassperler og metalldeler i skjønn forening på memory-wire.
Åtter runder på wiren med bittesmå perler tok temmelig lang tid.
Da jeg var ferdig ble jeg litt usikker på om fargen var helt meg.
Men etter en dag på armen synes jeg i alle fall at selve utførelsen er veldig meg:)

I morgen er det strikkekafè igjen, og jeg har ikke blitt helt enig med meg selv hva slags strikketøy som skal få bli med. Jeg holder for tiden på med Little arrowhead shawl, men det er ikke akkurat skravlearbeid.
Så da må det vel bli julestrømpe kanskje?!

Dette innlegget ble publisert i Perler og merket med , . Bokmerk permalenken.

3 svar til pLUtSeLiG…

  1. Storesøster sier:

    Så koselig at du er i gang igjen! :o) Mye fint som er produsert i det siste. Den klokka var jo bare kjempe søt. :o)

  2. turvid sier:

    Det blir masse fine strømper av det garnet! 🙂

  3. Charlotte sier:

    Nydelig klokke:)
    Gu kor æ glede mæ tel vi flytter til Andøya, gu du skal få lære mæ mye;)
    Ikke så lenge til nu;)

Legg igjen en kommentar

