Helt på bærtur…

Bærlukking er ikke noe for meg, men min kjære har vært på bær tur og kom hjem med en liten fangst:)
I kveld bestemte vi oss for å prøve oss på likør.

Hverken jeg eller min kjære har laget det tidligere, men så langt ser det bra ut.
Fra venstre; krøkebær og kanel, teiebær, krøkebær og til slutt multer og kanel.


Det er bare en ting som er så synd, og det er at det må stå så lenge.
Hvem faller vel ikke for denne fristelsen?


I dag monterte jeg et par tøfler. Så nå er de klare for en runde toving i vaskemaskina.
Å strikke disse tøflene var gjor på 1-2-3.
Men jeg planlegger å brodere litt på dem, så det blir vel den største utfordringen.

Hva neste prosjekt skal bli vet jeg ikke helt ennå.
Akkurat nå er det mye jeg har lyst til å prøve meg på.
Men jeg tror det blir noe veldig enkelt.
På torsdag er det nemlig strikkekafe,og da må man jo ha noe som kan ha mens man skravler og drikker kaffe. Ettersom det både har vært sommer, og jeg var borte så lenge i vår, så har jeg ikke vært på strikkekafe på lange tider. Skal tro jeg gleder meg ja!

Tilslutt må jeg vise frem flere knapper som jeg har fått av moren min.
Disse var minst like sjarmerende som katteknappene jeg fikk.
De blir nok brukt på noe helt spesielt.

Dette innlegget ble publisert i Strikking, Toving og merket med , , . Bokmerk permalenken.

2 svar til Helt på bærtur…

  1. turvid sier:

    Håper likør-resultatet blir bra! 🙂

  2. Charlotte sier:

    Bare si ifra når det er prøvesmaking, vi kommer;)

Legg igjen en kommentar

