Jeg greide det…

Jeg har overvunnet strikkevegringen min!
Ikke for at disse sokkene var den største prestasjonen, men jeg fikk det i alle fall til!
Så nå gjenstår det å se om jeg tør hive meg på et større prosjekt.

Mønster: «The road to Oslo» fra boken Knitting on the road
Garn: Viking sportsragg
Pinnenr: 3,5 og 4

Mamma og pappa kom fra ferie i dag, og da hadde de med en pakke til meg:)
I pakken lå det et sett med Clear Stamps med bursdagmotiver.
Det passet utmerket, ettersom jeg ikke har noen bursdagstempel.
I tillegg lå det to små poser med nydelige knapper og pynt.
Små pusekatter, poter, mus og fiskebein. Var de ikke søte?
Jeg synes i alle fall at de var skikkelig nusken:)

Jeg vet jeg er litt smågal, men det begynner å klø i fingrene mine…
Har så lyst til å begynne å lage merkelapper og kort til jul.
Kjøpte noen nye julestempel for en tid tilbake, og nå har jeg bare lyst til å stemple.
Tidligere i år var jeg også så heldig å få pakke fra min snille storesøster:)
Der var det søte sommerfuglbånd, charms og noen aldeles sjarmerende stempel.
Disse må jeg bare få prøvd snart!

Dette innlegget ble publisert i Strikking og merket med , . Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

