Februar er brun/beige

I fargealongen er Februar brun eller beige.
Til å begynne med tenkte jeg at jeg ikke har noe materiale som er i disse fargene.
Men når jeg først satte i gang viste det seg å bli en del.
Pulsvantene i nålebinding, som jeg har vist før , ble en del av bidragene.pulsvanter1.jpg

Siden laget jeg noen gaveesker.
Disse synes jeg ble knallstilige, og dessuten var de kjempemoro å lage.
Så fra nå av blir det bare gaver som passer nedi disse eskene:)
gaveesker.jpg

En UFO ble også ferdig.
Dette teppet har ligget lenge, men siden det er strikket av opprekksgarn ble trådene aldri festet.
Når jeg først var i gang med brunfargen, kastet jeg meg rundt og fikk det ferdig.
pledd.jpg

Jeg har også fått ferdig en Tå-oppsokk.
Kjempefornøyd med at jeg har lært meg å strikke fra tåen og opp.
Og ikke minst har jeg lært meg en ny type hæl.
Så før mnd er omme regner jeg med at paret et fullført.
Beige er selvsagt representert.
timeglassokk.jpg

Når jeg først var i gang fortsatte jeg med mer fottøy.
Disse tøflene er heklet i Hubro, det gikk med ca 150gram.
Tøflene ble så varme og deilige at jeg har flyttet rett inn i dem:)
hekletoffel.jpg

Så var det denne rakkeren da.
Han heter Bjarne-Bruno og er en skikkelig ramp.
Selv hevder han at hans usjenerte fremtreden skyldes hans fjerne slektskap til Bjarne Brøndbo (firemenning sier han selv).
Etter at han hadde spist opp all sjokoladen, rotet på kjøkkenet og sølt brus på benken (greit å ha noen å skylde på), klatret han opp i Bambusen.
Skal si det ikke var bare bare å få han ned.
bjarnebruno.jpg

Den mer sjenerte Blanca søkte asyl mellom koppene i skapet.
Vettskremt over Bjarn-Brunos krumspring!
blanca.jpg

Dette innlegget ble publisert i Hekling, Nålebinding, Strikking og merket med , , , , , , , , . Bokmerk permalenken.

7 svar til Februar er brun/beige

  1. Muffin sier:

    Ja her går det sannelig for seg! Begriper ikke hvordan du får tid til å strikke med en sånn ramp i huset. 🙂 Men søt var han i alle fall, Blanca også.

  2. Anita sier:

    Bjarne-Bruno er jammen en rakker! He he!

  3. syglad sier:

    Kjempesøt var rampen din, men like så søt var den stille typen også…
    Masse flott her. Ha en fin dag:-)

  4. Elite sier:

    Jeg har fallt for Bjarne. Han har det lile glimtet i øyet.
    Bianca er også søt, men hun ser litt mer utrygg ut.

  5. Hege sier:

    Flink du er! 🙂
    Mye fint her ja.. sikler litt på de nålebinding pulsvarmerene dine!
    og de hekla dyra var bare lekkre:) Men du har vel nok å gjøre for å holde styr på Bjarne – Bruno framover kan jeg tenke meg!!

  6. eiramy sier:

    Så kult…du nålebinder i noe som ser ut som samme teknikk som den jeg bruker.. ikke så mange som gjør det tror jeg..

    Likte de heklede tøflene og;)

  7. Monika sier:

    Så søt Bjarne-Bruno var og Blanca. Mye annet fint i bloggen din også:)
    Ha en fin dag!

Legg igjen en kommentar

