Jeg er tilbake:)

Det er dessverre slik at jeg i perioder er utslått av en kronisk sykdom, så nå og da legges strikketøyet til side. Jeg har vært stille i det siste, men nå er jeg på full fart tilbake igjen:)

Siden sist har det for det meste blitt sokkestrikking. Jeg synes alt selvstripende garn er spennende, så det har stort sett vært det som har vært på pinnen. To par til hver av pailabbene i huset.

stripesokk.jpg

Litt perling har det også blitt;

oredobb.jpg

naal.jpg

Til slutt må jeg vise lua som min kjære fikk da han fylte år.lue.jpg

Den er strikket i garnet Tove, og er så tykk at Lars Monsen sikkert hadde godkjent den til en av hans turer:)

Dette innlegget ble publisert i Perler, Strikking, Toving og merket med , , , , , , . Bokmerk permalenken.

2 svar til Jeg er tilbake:)

  1. Helen Brekke sier:

    Kjempefin lue!
    Så bra at du kommer deg litt i perioder. Jeg vil ikke tenke meg hvordan det er å bli sliten av å gjøre ingenting! All honnør til deg!

  2. Emme sier:

    Deilig lue på flott gutt og kreativ perling…bra du er kommet i en bedre periode som jeg håper vedvarer….
    Klem

Legg igjen en kommentar

