Sommeren kryper mot slutten…

– det føles i alle fall slik.
Jeg har ventet og gledet meg til sommern, men plutselig nærmer den seg slutten.

Har vært lite aktiv på hobbyfronten. Eller det vil si, jeg har prøvd meg på det ene prosjektet etter det andre, og ikke blitt fornøyd med noe. Så etter hvert ga jeg liksom litt opp!

Men sommern har vært deilig og jeg har kosa meg masse. Det var kjempekoselig å treffe igjen familie, og få gjort og sett litt mer enn det man gjør til daglig.

I sverige kom jeg over at kjempefunn på loppis: hespe.jpg

Bare 20 kr for denne her.
Så nå blir det litt lettere å nøste opp hespene.

Det eneste prosjektet som ble ferdig i løpet av ferien var disse grytelappene som min bror fikk i gave sammen med snop og presskanne.

grytelapp.jpg

Til slutt må jeg vise frem garnet som kom fra Strikkinnom i dag.
Sokkegarn i nydelige farger.
Egentlig hadde jeg tenk at jeg ikke skulle kjøpe mer garn på en stund, sånn foruten om dersom jeg må har noe og legge til kommende prosjekter.
Så nå er det full stopp!

nyttgarn.jpg

Dette innlegget ble publisert i Hekling og merket med . Bokmerk permalenken.

3 svar til Sommeren kryper mot slutten…

  1. Frøydis sier:

    Flott garn du har bestilt. Tror jeg noe på at det er full stopp på kjøpefronten når det gjelder garn? Nei… 😀
    Nå vet jeg forresten hvor jeg skal dra når jeg trenger å nøste opp litt garn.. 😉

  2. Dolci sier:

    Gratulerer med ny hespe! Kunne godt tenkt meg en slik, du er heldig 🙂
    Lekkert garn du har fått tak i!

  3. RedRobin sier:

    Hehe, godt at man kan være litt fleksibel på det med å kjøpe garn vel… 🙂

Legg igjen en kommentar

