Nei, det ble ikke bikini!

Da var prosjektet ferdig:)
Men det ble ikke bikini, som noen av dere gjettet.
Hårbånd er også fine om sommeren;)
Dette er strikket i Stork, mønsteret er fra Interweave.

Når jeg først var i gang med hårbåndene måtte jeg prøve meg på en «Sommer calorimetry«.
Den er strikket i Svale og det er lagt opp 118 masker.
Trodde til å begynne med at den kom ble i minste laget… men den gikk mye ut!
Ikke for å holde varmen, men for å stenge den ute…
-Jeg satser nemlig på at det blir en god sommer.

Nå vet jeg ikke helt hva jeg skal ta meg til på hobbyfronten.
Kanskje på tide å gjøre noe med Hello Kitty- Alongen. Jeg har jo en del ideer, så det er vel egentlig bare å begynne!

Ellers må jeg bare si at det er kjempehyggelig at så mange har lagt igjen en liten hilsen. Det er moro å se at noen er innom her:)

Ha en strålende dag alle sammen!

Dette innlegget ble publisert i Mønster, Strikking og merket med , . Bokmerk permalenken.

4 svar til Nei, det ble ikke bikini!

  1. Frøydis sier:

    Så flotte hårbånd du har strikket!! 🙂 Ja, jeg visste jo at det slett ikke var noen bikini.

    Hva skal du finne på nå? Hmmm.. Hva med..?? Eh, jeg vet ikke.. *knise*

  2. Randi sier:

    «Bikinien» ble flott den!

  3. Dolci sier:

    Så nydelig det øverste hårbåndet ble 🙂 Har ikke sette et slikt før.
    Klart det blir en flott sommer, så dette får du bruk for 🙂
    Ha en flott uke!

  4. Elisabeth sier:

    Nydelige hårbånd, spesielt det hvite med hullmønster. Det var nytt for meg, og veldig lekkert!

Legg igjen en kommentar

