fbs3.jpg
Da var det siste Flower Basket sjalet strikket, i alle fall på en stund. Har bare strikket tre stykker, men er litt lei av mønsteret. Vi får se… kanskje blir det flere etter hvert.

Har begynt på Luna Moth sjalet. Håper det blir bra når det blir ferdig, det blir nemlig bare med dette ene. Har stort sett strikket feil hele veien, så jeg har måttet rekke opp mange ganger. Ser ingen logikk i mønsteret og blir noe forvirret over at det er speilvendt på hver side av midtmasken.

Ellers var jeg innom Panduro på fredag. Der var det salg på en del hobbysaker. Kjøpte med meg stempel, noen perler og litt forskjellig annet.
Min kjære har lenge ønsket seg et armbånd eller smykke, men jeg har liksom ikke funnet noen perler som egner seg til herre. Men nå hadde de fått en ny serie, så da ble det armbånd på han:)

herrearmband.jpg

Dette innlegget ble publisert i Perler, Strikking. Bokmerk permalenken.

6 svar til

  1. celie sier:

    FBS ble kjempefin. Og det Luna Moth sjalet var ordentlig lekkert, så da har jeg kanskje et prosjekt å tenke på til senere.

    Armbåndet er skikkelig stilig. Syns det ser veldig maskulint ut så du har gjort en flott jobb.

  2. mettepia sier:

    Så flott farge du har strikket FB i. Det Luna Moth sjalet måtte jeg jo selvfølgelg ta en titt på. Det var lekkert. Kan du si meg sån ca hvor stort det blir. Er det på størrelse med FB eller større. Kunne ikke se i oppskrifta hvor mange masker det skulle være på slutten så da er det litt vanskelig å se for seg hvor stort det blir. Veldig glad for svar. Kanskje det blir et slikt sjal på meg til høsten. Synes mønsteret var så flott. Ønsker deg ei fortsatt fin uke 🙂

  3. RedRobin sier:

    Hei! Så mye fint du lager. Likte veldig godt den flotte kluten med sommefugl-mønster på. 🙂

    Hyggelig å ha tatt en titt innom hos deg, ha en fin torsdag!!

  4. Randi sier:

    Fin blogg, masse kjekkt å se på! Armbåndet er veldig fint!

  5. Frøydis sier:

    Nydelig FBS!! Det skulle ikke forundre meg om du strikker flere når du bare har hatt en liten pause. 🙂

    God helg!!

  6. Muffin sier:

    Tøft når gutta vil gå med smykker. Dette var stilig!

Legg igjen en kommentar

