Vært på strikkekafè

Og denne gangen var jeg en av de heldige vinnerne på loddsalget:)gevinst.jpg

 Vant dette flotte armbåndet og et likt smykke.

Måtte sevfølgelig også kjøpe med noe garn hjem. Hadde liksom bestemt meg på forhånd at det ikke skulle kjøpes noe, men det var helt til jeg så det nye sokkegarnet de hadde fått. Hjertegarn heter det. Var i flere ulike farger, og jeg kunne mer enn gjerne ha tenke meg flere av nøster.
Ble disse til slutt…

hjertegarn.jpg

Dette innlegget ble publisert i Annen hobby. Bokmerk permalenken.

3 svar til Vært på strikkekafè

  1. Frøydis sier:

    Ojoj, jeg ser jeg kommer til å få trøbbel med å ikke kjøpe garn før i august. *Stålsetter meg*

    Kjempeflott armbånd!
    Åh, det var synd jeg ikke kom meg på strikkekafe i går.

  2. petunia sier:

    Inne hos deg og titter litt…. Er ny på HB så jeg gjør meg litt kjent ved å se innom bloggene til medlemmene:-)

  3. Dolci sier:

    Ser ut som et spennende garn, blir gøy å se hvordan de blir.. 🙂

Legg igjen en kommentar

