Sokker i lange baner

tosokker.jpg
Her strikkes det sokker som bare det.
Er ikke akkurat det at jeg liker sokkestrikking. Men jeg elsker ullsokker, så noen ganger må man bare!
Det har blitt et par i Mor Åse raggegarn og et par i Regia.
På pinnen er det for tiden et par cool-aid fargede sokker, eller sukkertøysokker som jeg kaller dem.
sukkertoysokk.jpg

Ellers har det blitt noen gamle skatter. Likte så godt de gamle perlene og hjertebåndet.

gamelt.jpg

Og sist men ikke minst; Jeg har vært på hobbysalg i dag. Fant noen perler og litt småting.
Men også disse fine serviettene. Blir sikkert dekor på et eller annet spennende:)Servietten med «Hage»motiv hadde jeg tenke skulle være til noen utepotter….
men nå snør det som bare det!
servietter.jpg

Dette innlegget ble publisert i Annen hobby, Strikking. Bokmerk permalenken.

3 svar til Sokker i lange baner

  1. toja sier:

    Enig med deg! Ullsokker er bare topp! Ha en trivelig lørdagskveld!

  2. Frøydis sier:

    Ullsokker er et absolutt must! De sukkertøysokkene der ser ut til å bli skikkelig søte. 🙂
    Morsomt med litt hobbysalg også.
    Kos deg i helgen!!

  3. Dolci sier:

    Ikke så gøy å strikke dem, men de blir jo bare herlige på 🙂

Legg igjen en kommentar

