Det produseres til påske

pulsvanter1.jpg
Denne uka er litt av hvert gjort. Fikk endelig strikket et par pulsvanter til meg selv. Har hatt så lyst på et par lenge. Når jeg da skulle på strikkekafè og skulle ha med noe enkelt strikketøy, var jo disse perfekte.

Vil så gjerne bli venn med symaskina mi igjen, så jeg har prøvd meg litt frem.
Har laget et strikkpinneetui, men kan vel ikke skryte så alt for mye. Det er allerede gitt bort og jeg har ikke fått tatt bilde.
Men ny påskeduk har jeg fått meg:)
Ville ha en duk til salongbordet men fant ikke noe jeg likte.
Så da var det frem med symaskina og brodergarn.
Det ble en linduk med høner i alle slags farger og fasonger.
duk.jpg

Til slutt er det vel på sin plass med en fremvisning av det nyeste familiemedlemmet.
Hun heter Vera Klukk og ble til i løpet av lørdagskvelden. Hun har ikke fått noe nebb ennå, så hun er temmelig stille. Men vi som bor sammen med henne er bare glad til…. Vera Klukk har nemlig verdens hesligste dialekt!

veraklukk.jpg

Dette innlegget ble publisert i Søm, Strikking. Bokmerk permalenken.

5 svar til Det produseres til påske

  1. mluni sier:

    Kjempefine pulsvarmere. Det er i grunnen greit med høner som ikke er så nebbete!

  2. Gryni sier:

    Så mye fint du har laget:-) flotte naturbilder også *drømmer* Ønsker deg god påske.

  3. Gimpelise sier:

    Fine dei pulsvarmarane dine.
    Likte godt den høne/påskeduken din.
    Ynskjer deg ei fin og koseleg påske. 🙂

  4. Blåveis sier:

    Så fin ! God påske!

  5. homla sier:

    De pulsvottene var bare utrolig stilige!!!
    God påske fra Homla

Legg igjen en kommentar

