Nye hobbybøker og litt nostalgi

Jeg var så heldig med kjøpet som jeg gjorde hos Embla.
Hobbybøkene var jo til gi-bort-pris, og de var kjmepefine. Skal riktig storkose meg med disse i helga.

Tusen takk Embla!
Og håper det går bra med deg til tross for en hard uke.
boker.jpg

Det er utrolig hva som dukker opp når det ryddes på loft og i kjeller. Disse stoffen kom min mor med i dag. De er etter min bestemor. Husker noen av disse fra jeg var liten, og syntes det var for galt at de skulle kastes. Så nå er det bare å bli venner med symaskina:)
stoff.jpg

Og så må jeg bare vise frem Flower Basket sjalet. Nå er det helt ferdig og blokket.
Synes det ble kjempefint!
Dette er første gang jeg har prøvd meg på et engelsk mønster. Ikke at det er så avansert å strikke etter diagram, men alt er da en begynnelse. Nå tør jeg kanskje prøve med på andre oppskrifter også.

fbferdig.jpg

Til slutt vil jeg ønske en god helg, til alle som titter innom bloggen.
Tusen takk for alle de hyggelige tilbakemeldingene jeg har fått:)

Dette innlegget ble publisert i Annen hobby, Strikking. Bokmerk permalenken.

8 svar til Nye hobbybøker og litt nostalgi

  1. LilleBlå sier:

    Heldige deg som har fått så masse flotte stoffer! (eia var jeg i dine sko *fnise*)
    Vil ønske deg en flotters helg!

  2. monamor sier:

    Kjempefin side du har med mange fine bilder både av natur og ting du har laget.
    Stikker nok innom igjen.

    Ha ei fin helg

  3. Så flott sjalet ditt var blitt. Er morsomt å se hvor annerledes det blir etter blokking. Ha en fortsatt fin helg!

  4. Dolci sier:

    Så utrolig nydelig sjalet ble!! Og for noen flotte bøker, kos deg masse med dem 🙂

  5. Embla sier:

    Tusen, Tusen Takk for den hyggelige overraskelsen jeg fant i postkassa mi’ i dag. Jeg har lagt bilde i bloggen. Jeg ble så rørt over at du sendte meg denne nydelige nåla, at gråten satt helt i halsen. Tusen Takk.

    De stoffene så kjempespennende ut. Det er så deilig med slike skatter. Sjalet er også aldeles nydelig!

  6. LindaN sier:

    For noen herlige nostalgiske stoffer!! Kjempefin blogg du har her, takk for titten!

  7. Tittei sier:

    Så mange stilige stoffer. Det ligger mange skatter gjemt på kott og loft rundomkring. Kos deg med funnene. God helg. ~~~:o)

  8. Frøydis sier:

    Flotte stoffer!! Nydelig FBS du har strikket!
    Jeg ser forresten at jeg i alle fall hadde skjønt hvor du kommer fra om jeg hadde vært innom bloggen din og sett det bildet av jagerflyfeiringen.. *knis*
    Nå er jeg spent på å få se ferdige pulsvarmere og kyllinger. ;o)

Legg igjen en kommentar

