Å kunne æ skrive på himmeln….

skrive.jpg
Noen har i alle fall tenga på himmeln, sånn så det nemlig ut i helga. Gutta som flyr F16 har mye makt…

fb2.jpg
Jeg har satt i gang på Flower Basket nr 2. 
Har bare blokkinga på det første igjen. Holdt på å miste motet mange ganger. Syntes aldri det ble stort nok, masse feil ble det også. Mønsterstrikk og teflonhjerne er vel ikke en god sammensetning. Men etter litt spørring og graving på hobbyboden, avslutta jeg etter 12 rep. Så nå får vi se hvor stort det blir etter blokking.
Til tross for litt kjefting og smelling begynte jeg altså på nr to. For i bunn og grunn var det jo moro, og fine blir de også.
hellokitty.jpg
Og så har jeg brodert denne da.
Egentlig vet jeg ikke helt hva jeg skal bruke den på, men det må bli noe til Hello Kitty-alongen.
Bare å bryne hodet…

Dette innlegget ble publisert i Annen hobby, Strikking. Bokmerk permalenken.

3 svar til Å kunne æ skrive på himmeln….

  1. Lunamon sier:

    heia… da veit jeg hvilken by du bor i, skal ikke røpe deg, men så dette bildet i lokal avisen.. koselig å besøke deg her.

  2. mettepia sier:

    Hei på deg. Er på en liten bloggrunde i natten og da havna jeg her hos deg. Det var flott for her var det mye flott å se på. Så gøy at du har startet på Flower nr 2. Jeg holder fortsat med på nr 1,men har det ikke travelt. skal ikke være ferdig før itl vinteren. Kittenbroderiet var nusselig da. ønsker deg ei suuper uke. 🙂

  3. Storesøster sier:

    Like imponert hver gang jeg er innom her jeg. Du er så flink så! :o)
    Vet at du ikke spurte om jeg ønska meg noe med Hello Kitty, men siden du nå ikke visste hva du skulle bruke det til… ;o) Jeg ser det helt for meg jeg! :o) Jeg ønsker meg det på en veske jeg. Sånn litt stor vekse eller «handlenett». Med en lomme midt på – og der på lomma er det broderiet… Så nå håper jeg du har blitt venn med symaskinen! ;o)

Legg igjen en kommentar

