Klar ferdig Flower Basket

Nå har jeg endelig kastet meg ut i det, prøver meg på Flower Basket sjalet. Synes det er 
så flott, men har liksom feiga litt ut ettersom mønsteret er på engelsk. I begynnelsen var det litt vanskelig, så ble det bare skøy, så ble det litt langtrukken… og nå ligger det og hviler litt i strikkekurven. Er på 7. omgang av lower basket, men mistenker at jeg må har mange fler omganger. Er i alle fall rimelig fornøyd med meg selv.

Så får vi håpe da, at jeg skjønner slutten og avfellingen… hvis ikke må det gis bort på strikkepinnen… he he 

flowerbasket.jpg

Jeg har kastet meg med på gavealongen på hobbyboden. Synes det er en god ide med en gave i mnd. Siden mottakerne av januar og februargaven ikke sniker og snoker i bloggen min, legger jeg ut bilde:)

Det er to sjal, strikket i finull og ullteppegarn. De er tovet lett og er varme og myke. Det gikk med ca 4 nøster på hver. Sjalene er ca 165 over skuldrene etter toving.

januarfebruar2.jpg

Dette innlegget ble publisert i Strikking. Bokmerk permalenken.

4 svar til Klar ferdig Flower Basket

  1. trulte38 sier:

    Herlig det Flower basket sjalet du holder på med, og så masse annet herlig. takk for titten, stikker innom en annen gang også

    ha en fortsatt fin kveld

  2. turvid sier:

    Så koselig blogg du har. Masse fine bilder. Takk for titten! 🙂

  3. celie sier:

    Flower basket er jo bare så flott da. Og ikke så vanskelig når man har kommet inn i mønsteret.

  4. Takk for besøket i bloggen min.Flott blogg du har.

Legg igjen en kommentar

