Maskemarkører og litt til…

markorer.jpg
Har sett så mange fine maskemarkører på Hobbyboden, så jeg tenkte jeg måtte prøve meg på noen. Skulle egentlig lage sånne som man kan feste i maskene, men det får bli en annen gang. Både hobbybutikken og perleboksen min er helt ribba etter jula.
Kjøpte en boks med maskemarkører på husfliden, og da så jeg hvor kjekke de var.
Men de hjemmelagede er jo så mye mer dekorative:)

perlemor.jpg

Min mormor døde da jeg var ganske liten. Hun ga meg armbåndet med den røde steinen.
Da jeg skulle reparere det, ble jeg inspirert til å lage noe lignende. Mest av alt fordi det betyr noe og det er mange minner knyttet til det.
Så nå er det grønne pakket i en eske og sendt til noen som betyr noe helt spesielt for meg, og som kanskje blir glad for en overraskels på en helt vanlig ukedag:)

Dette innlegget ble publisert i Perler. Bokmerk permalenken.

3 svar til Maskemarkører og litt til…

  1. Storesøster sier:

    Og gjett om den pakken ble en overraskelse ja! :o) Kjempe mye takk for armbåndet! :o)
    Heldig jeg som har en så snill lillesøster

  2. Lena sier:

    Maskemarkører er kjempekjekt, før brukte jeg tråder og det var et styr! Så snill du er med storesøster…*klem* God helg!

  3. Dolci sier:

    Så mye flott du har på bloggen din!! Tøflene dine er bare kjempe flotte 🙂
    Nydelige armbånd, både det du har arvet og det du lagde. Minner er så godt å ha!
    Ha en fortsatt fin helg!

Legg igjen en kommentar

