Sjal i alpakka

sjal.jpg

Jeg falt så for et sjal som sto i et hefte fra Sandnes garn.
Sjalet var egentlig heklet i Kitten Mohair, men mohair er noe jeg helst unngår om jeg kan.
Så jeg kjøpte Sandnes alpakka, sjekket at fastheten ble overholdt og alt, men likevel ble det bittelite. Jeg ble så skuffa, brukte jo garn for mellom 150- 200 kr.
Veldig synd, for jeg synes mønsteret er så fint. Jeg tenkte jeg skulle prøve meg på det en gang til, men med et litt tykker garn kanskje.

Dette innlegget ble publisert i Hekling. Bokmerk permalenken.

2 svar til Sjal i alpakka

  1. Hege sier:

    Kjempefint mønster i det sjalet, skjønner godt at du likte det veldig godt. Synd det ble så lite da:( Håper det blir bedre hvis du bruker tykkere garn!

  2. Kari sier:

    Hei
    Kikket på sjalet du ble missfornøyd med.
    Kanskje du kunne lage det i Faerytale fra oss?
    Det blir i hvertfall lett og luftig og du unngår fyking av hår som med mohair.

    Hilsen fra Kari

Legg igjen en kommentar

