Mer toving

Jeg må vise frem tøflene som jeg laget på tovekurset.
De er laget i grå uvaska ull og dekorert med merinoull.
Skikkelig gode og varme på denne tiden av året.
gronntoffel21.jpg

votter4.jpg

Har også tovet votter i ull.
De er egentlig ganske så knallblå, men bildet er tatt i et skikkelig snøvær.

Dette innlegget ble publisert i Toving. Bokmerk permalenken.

2 svar til Mer toving

  1. Ida sier:

    Hei, jeg er på jakt etter noen som kan lage meg ladder/lugger til å gå med ute. Da jeg kom over din side øynet jeg et lite håp… Ta kontakt med meg om du har lyst!

  2. Maria sier:

    Heisann eg er på jakt etter oppskrifter på baby tøfler i toving blandt anna annet og

Legg igjen en kommentar

