En stund siden sist…

-men det betyr ikke at det har vært hobbytørke.
Har hatt mange prosjekter på gang. Prøvd å få ferdig en del ting som har ligget halvferdig i strikkekurven. Jeg begynner alltid på mange prosjekter samtidig, så det tar år og dag før noe blir ferdig.

Har fått strikket meg et par leggiser.
leggis.jpg

Noe av det store garnnøstet har blitt til et trekantskjerf. Men det er ennå mye igjen på nøstet.

skjerfet.jpg

Dette innlegget ble publisert i Strikking. Bokmerk permalenken.

Ett svar til En stund siden sist…

  1. Sigrid sier:

    Jeg så også et slikt garnnøste sist jeg var i byen, og jeg bare måtte kjøpe et i rosa. Har begynt på noe som skal bli et stort pledd. Lykke til med restene av garnet ditt, og ikke minstt: sjalet ble veldig fint, i likhet til så mye annet du har laget!

Legg igjen en kommentar

