Bidrag til vinteralong

Jeg har meldt meg på Vinteralong på hobbyboden. Tingene som lages skal kunne knyttes til temaet vinter, og det produseres frem til 1. mars. Det er laget utrolig mye fint frem til nå.

Tenkte jeg måtte vise frem bidraget mitt  her på bloggen også.
Håper at jeg får tid til et par ting til før fristen er ute. Har ikke vært med på noen along før, men dette var jo kjempegøy. Jeg blir så gira på å lage noe.

tofel1.jpg

Ladder tovet i villsau-ull og pyntet med hjerte knapper.

hals1.jpg

Halsen er strikket i Free Style og pyntet med de samme knappene. Har ikke fulgt noe mønster, tok det litt som det kom.

Dette innlegget ble publisert i Strikking, Toving. Bokmerk permalenken.

5 svar til Bidrag til vinteralong

  1. celies sier:

    Heia!
    Jeg har tagget deg i bloggen min!

  2. Annette sier:

    Så utrolig lekre tøfler du har laget!!!

  3. Lena sier:

    Kjempefine tøfler, så utrolig flott laget! Er imponert, slike kunne jeg tenkt meg selv, de er nok gode og varme:-)

  4. Lena sier:

    Takk for hilsen på bloggen min… Du får en stå-på-klem tilbake :o)

  5. Christina sier:

    Masse fint å se hos deg. Kommer nok tilbake hit jeg :o)

Legg igjen en kommentar

