Ikke så altfor mye å melde om på hobbyfronten.

hjerter.jpg

Jeg ble så inspirert av alle de fine hjertene på hobbyboden at jeg tenkte jeg måtte lage et par jeg også. Hjertene er klippet i tykk hobbyfilt og pyntet med perler og knapphulls-sting i hampgarn. 

 strikkepinneboks.jpg

Har laget ferdig den aller siste julegaven. Tenkte jeg var godt i rute, men hadde nesten helt glemt at jeg skulle male strikkepinne-boks. Håper mottakeren blir tilfreds:)

Dette innlegget ble publisert i Annen hobby. Bokmerk permalenken.

2 svar til Ikke så altfor mye å melde om på hobbyfronten.

  1. änn-kristin sier:

    Så mye fint som du lager! Likte det strikkepinne-etuiet ditt veldig godt! Min fars samboer har også begynt med nålefilting, og jeg fikk to fine nisser av henne. Utrolig at det går ann!!

  2. Hege sier:

    Hei Ann Hege.

    Den falt skikkelig i smak den strikkepinne boksen, og er overlykkelig over å slippe å lete etter strikkepinnene noe mer:)

    Forøvrig en kjempefin side du har laget deg, mange tips å plukke opp også her inne:)

    Håper vi ses i året 2007, begynner å bli en stund siden sist nå…

    Klem Hege

Legg igjen en kommentar

