Se hva jeg fant…

myegarn.jpg 

Jeg har handlet garn.
I bunn og grunn har jeg vel nok garn,  men dette måtte jeg bare ha.
Det gjør vel ikke no om man kommer hjem med litt i ny og ne,
så lenge det bare er snakk om ett nøste.
Nå er det bare det at dette nøstet er på 350 gram.
Noen tanker om hva jeg kan lage av det?
Jeg tenkte sjal. Min mor kom med et forslag om skulderteppe.   

En annen ting jeg bare måtte ha var denne boksen her. Nydelig synes jeg. syskrin.jpg syskrin21.jpg

Senest i går snakket jeg om at jeg skulle ha hatt et sted for alle slike små saker. 
Til tross for at jeg har et dusin nåler, flere målbånd og sakser,
så finner jeg aldri en eneste en.
Den kostet bare 125 kr, og jeg må si den var temmelig innholdsrik.

  

Dette innlegget ble publisert i Annen hobby. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

