Julegaveproduksjonen er i gang!

nisser.jpg

Mormora til min kjære ønska seg nisser til jul. 
Først tenkte jeg at jeg kunne strikke, men så bestemte vi oss for nålefilting. 
Hadde egentlig ikke store trua på nålefilting. Hvordan kan et par ulldotter bli til en nisse egentlig? Men det gikk…
Min kjære har laga «Rope-nissen», som jeg velger å kalle han. Jeg står for «Skjegg-nissen».
Var de ikke søte?

Dette innlegget ble publisert i Nålefilting. Bokmerk permalenken.

2 svar til Julegaveproduksjonen er i gang!

  1. Gimpelise sier:

    Så flotte nisser dere har laget.
    Tenker din kjæres mormor blir veldig glad for desse.

  2. Hege sier:

    Så stilige nisser. Kjempefint med hjemmelagde ting, de faller nok helt sikkert i smak.

Legg igjen en kommentar

